Deelnemen aan de Huishoudbeurs - beursdeelname - premium events

Deelnemen aan de huishoudbeurs

 

De huishoudbeurs is de grootste beurs van Nederland die jaarlijks wordt gehouden. Circa een kwart miljoen (250.000) overwegend vrouwen (92%) bezoeken deze doelgroepen beurs die 9 dagen duurt. De meeste bezoekers maken gebruik om hier extra voordelig produkten te kopen en spenderen daar gemiddeld 97,= (2014 - excl. de toegangskosten) aan. Gemiddeld is dit omgerekend 7 kilo aan shopbagage. Hiervan leren we dat het logistieke proces op deze beurs, voor het aanleveren en opslag van goederen, erg belangrijk is vergeleken met andere beurzen. En om alvast een tip te geven, de strekkende meters van je stand zijn ook erg belangrijk. Gelijktijdig met de HHB is er ook de "negen maanden" beurs in hetzelfde complex. Hier kunnen alle (aanstaande) moeders terecht voor baby/kind gebonden artikelen en noviteiten.

Waarom deelnemen?

De Huishoudbeurs (HHB) geeft je de mogelijkheid om de vrouwelijke doelgroep uit heel Nederland eenvoudig te bereiken. Gedurende de beursperiode komen er meer dan 8000 touringcars naar de RAI toe. De vrouw neemt een uitzonderlijke positie in bij het aanschaffen van nieuwe produkten. Bij voedsel en verzorging ligt dit wellicht voor de hand, maar juist ook bij de duurzame consumptie goederen is de vrouw essentieel in het besluitvormingsproces.

Huishoudbeurs deelname - Kia Motors Nederland - premium events Festival fantastique - huishoudbeurs - deelnemen exposant op de huishuodbeurs zijn? - premium events

Thema's

De beurs is opgedeeld in verschillende thema's. Deze zijn bedoeld om je product of dienst op de juiste plek te positioneren, maar dat is geen harde voorwaarde. Er zijn redenen om juist wel te kiezen om op een thema locatie te gaan staan, of juist niet. Deze thema's zijn:

Wat kunnen wij voor je doen?

Graag komen wij met je in contact om onze kennis en ervaring met je te delen als je van plan bent om deel te gaan nemen aan de Huishoudbeurs. Wij adviseren klanten over hun deelname, kunnen de volledige organisatie en voorbereidingen doen tot aan het faciliteren van de crew met beurstrainingen welke door een extern trainingsbureau worden gedaan. Bovendien hebben wij ook hier goede persoonlijke contacten met de organisatie omdat wij al vaker met hen hebben samengewerkt.

Wie zijn je voor gegaan?

Wij hebben voor KIA Motors Nederland en Twingle (advies) eerder de deelname aan de HHB verzorgd. Zij hebben ervoor gekozen om met ons te werken en zo hun producten en diensten bij deze doelgroep onder de aandacht te brengen. En met succes! Neem vrijblijvend contact met ons op voor een gratis intake gesprek waarin wij graag naar je luisteren en vragen beantwoorden.

Deelname aan de Huishoudbeurs - Premium Events Beursdeelname - Huishoudbeurs - Premium Events - KIA